tisdag 31 januari 2012

Grönbergs Interiör

På Grönbergs interiör fick jag äran att vara med och bygga deras julbutik 2010.
Jag älskar deras sortiment och deras sätt att exponera sina varor och sist men inte minst -deras skyltfönster!
Håll till godo!

Tillsammans med experter fick jag och Tina ansvara för detta skyltfönster och här görs grunden med gammalt notpapper som tapet som vi glaserar med vitt.


En bomb av tassels!


Vackra & unika julklappar till vackra & unika kunder.


Mera utsmyckning med notpapper.





Jag vill flytta in i deras 20-tals rum. NU! Ser ni inte hur fint jag smälter in ;)


Det blev en vit jul i vårat fönster.


Det blev en "prinsessan på ärten" jul i det stora fönstret.


Ett urdrag från boken & jag fick chansen att slipa till min handstil en aning.


Dagen före dopparedagen.
 Barnen sover med förväntansfulla drömmar och du har precis blivit klar med klapparna....

Underbara gänget på Grönbergs interiör pustar ut efter en lyckad kväll, med magarna fulla med cupcakes.

Simsallabin, bli min!



Pryder kassan med finfin tapet,pärlor & spetsband

Välkommen åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar