onsdag 8 februari 2012

Decolab NK Göteborg

Här är lite bilder från min tid på NK Göteborg  Min första LIA period.




Filmfestivalen sträckte sig ända till NK 2011










Decolab heter företaget som gör skyltfönserna på NK i Göteborg.
Men dom gör även externa skyltningar för vissa företag i stan.
Här var vi på Pepe Jeans och väl på plats fattades halva skyltmaterialet så då får man improvisera lite...



Skyltmaterialet på plats!




NK presenterar Veckan Garderob
& dagens outfit för mig var rosa snickarbyxor!










Så här såg min uppgift ut från NK Stockholm.
Tanken är att skyltingen innanför ramen skall färgläggas men att skyltningen ändå går utanför ramarna.
Think inside the box?



 Backar man lite så passar färgerna in i ramen som en smäck!
Enligt mitt tycke borde vi även ha målat grått på glaset utanför den svarta ramen för att få en tydligare effekt.




 Där satt den!




Kampanj på kontaktlinser på Brillmans









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar