onsdag 8 februari 2012

Frilansuppdrag


På DIVA BEAUTY på Kungsgatan i Göteborg skall jag göra om 3 st fönster. 
Jag var där idag och skulle bara kolla en grej och det slutade med att jag rustade upp 3 fönster direkt. Riktigt roligt att dom blev så nöjda!

Här kommer för och efter bilder på det lilla jag gjorde idag helt utan budget. Kommer lägga upp mer bilder sen när jag har gjort dom "på riktigt" med budget och allt...

Ha överseende med ljussättningen då skenorna sitter för långt bak. Detta skall åtgrdas.




FÖRE


EFTER



                                                                          FÖRE

EFTER



FÖRE

EFTER


FÖRE

EFTER

Detta fönstret skall göras om helt. Nya bilder om 2 veckor.

3 kommentarer:

  1. Det där gjorde du bra!
    Så mycket bättre!

    SvaraRadera
  2. Nice, du gjorde ett bra jobb på att få det se mer fokuserat ut.
    Gillar hur du använt tv-bänken för att dela upp och rama in de olika delarna... går från röra till att bli som olika stilleben. ;)

    SvaraRadera